FAQ :: Szukaj :: U┐ytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci :: Zaloguj
@aiza567

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Czarna Kawa Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Bezzŕbny paranoik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:12, 10 Kwi 2014    Temat postu: @aiza567

Przeczyta┼éam ju┼╝ setki artyku┼é├│w na temat toxo- wszystkie mnie przera┼╝aj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
...poczekamy dziesi─Ö─ç mo┼╝e pi─Ö─ç lat jak ci d├ô├ôpa zwi─Ödnie i zaczniesz ┼Ťmierdzie─ç jak stare brezentowe wiadro do pojenia wielb┼é─ůd├│w i os┼é├│w a kocha┼Ť przypomni sobie ┼╝e jego od┼╗├ôcona ,,religia ...hhahha pokoj├ô,,daje m├ô prawo do m┼üodej ┼ŤwierZej i pachn─ůcej rZony......zew krwi si─Ö ob├ôdzi....
[link widoczny dla zalogowanych]
niemki, angielki itd...
S─ů te┼╝ tacy, kt├│rzy w przyp┼éywie desperacji si─Ögaj─ů po leki uspokajaj─ůce lub nasenne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie potrafi ona ruszac pupk─ů tak jak np jab┼éczy┼äska, Juz i Kwasniewska fajnie pup─ů rusza┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę tutaj ceny za praktyke całkiem inne niz np.

Ja jestem po operacji miesaic i ┼éasnie teraz chyba jest najbardziej czerwona. [link widoczny dla zalogowanych] je┼Ťli masz mocne serce, to mo┼╝esz pi─ç rano fili┼╝ank─Ö prawdziwej, czarnej, parzonej kawy, je┼Ťli (tak jak ja) to dla ciebie za silne, to ja si─Ö ratuj─Ö tabletkami m in.
We wtorek b─Öd─Ö pr├│bowa─ç Wizyt─Ö u lekarza pooperacyjn─ů mam wyznaczon─ů na 14 stycznia 2010 r. Polecam dodanie oferty za darmo do serwisu [link widoczny dla zalogowanych] Jestem pewna ┼╝e sie odezwie, gdyz nie zdaje sobie sprawy, ┼╝e to w┼éasnie ty meilujesz hihihihihi ... i jeszcze wa┼╝ne jest z jakiego materia┼éu jest ten komplet. [link widoczny dla zalogowanych]
ps. no w┼éasnie a co na zaparcia moze adka 1 wie????? Pozwalasz, ┼╝eby Ci PIES SIKA┼ü NA ┼ü├ô┼╗KO? Ja te┼╝ pij─Ö I faze slim figura i narazie nie wiem nic o rezultatach. Gdybym nie rozpocze┼éa kolejnych studi├│w , rozpocze┼éabym prace w tym zawodzie . Monroe by┼éa pi─Ökn─ů kobiet─ů i nie mo┼╝na temu zaprzeczy─ç, a to ┼╝e mia┼éa gdzie┼Ť troch─Ö cia┼éa nie znaczy ┼╝e si─Ö nie podoba┼éa. blehh
[link widoczny dla zalogowanych]
Po poludniu znowu wyjde na poszukiwania, a wieczorkiem czeka mnie bieganie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pudelkach od biustonoszy nie ko niecznie panie maja sylikony to fotomontaz tak jak w playboyu czy ckmie

angie rolling stones
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez przygotowania dziewczyna zrobiła mi piękny, naturalny makijaż, którego wcale nie czułam, a który był bardzo trwały.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie lubie paj─ůk├│w i ju┼╝! [link widoczny dla zalogowanych] Chce powiedziec jeszcze, ze sprawa cudziemcow i niby rasizmu wobec nich tez jest skomplikowana.
i powiem szczerze, że przeszły torture. Czy mam się bać? Turkowie caly dzien siedza pod sklepem, piernicza o niewiadomo czym, oczy lataja im wokol glowy, a kobiety? pozdrawiam i zycze wytrwalosci Efekt estetyczny oczywisty. [link widoczny dla zalogowanych]
gratuluje g┼éupoty, proponuje poszuka─ç czego┼Ť o wch┼éanianiu zwrotnym , ktore g┼éod├│wkom towrzyszy, jednym s┼éowem, organizm z braku po┼╝ywienia zaczyna wch┼éania─ç pozosta┼éosci z jelita grubego, jednym slowem oczyszczanie w┼éasnym g├│wnem ...... s┼éysza┼éam ┼╝e ngdzie┼Ť na pi┼ésudzkiego ale to nic pewnego dlatego pytam? Ten teledysk ciagle puszczali w TVN jak Elton mial wystapic w Sopocie. Aha zapomnialem o jednym MUCHOZOL zabije Lasiodora parahybana (Ptasznika Olbrzymiego) doroslego osobnika wiec mozna to stosowac, napewno znajda sie pajaki nie wrazliwe na to ale to lepsze od odstraszaczy ktore zadko dzialaja. przecie┼╝ wiadomo ze ma anoreksje Na pocz─ůtku kariery kiedy jeszcze nie byla chora wygl─ůda┼éa pi─Öknie ale teraz fuj Zal mi jej mam nadziej─Ö dziewczyny ┼╝e macie racj─Ö i za rok ju┼╝ b─Öd─ů m─ůdrzejsze zajm─ů si─Ö sob─ů i w og├│le ,cho─ç jak na nie patrze to szczerze w to w─ůtpi─Ö ;p Elvis Presley - Viva Las Vegas
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
J┬┤ihad,nie jest walka,tylko rozeznaniem wlasnego ja,trzeba poczytac i starac sie zrozumiec.Jakbys poczytal Pismo Swiete,wiedzialbys,ze Bog nakazal gloszenie prawdy i nawracania ludzi na dobra droge (tak samo jest to zapisane w Koranie).
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale tak mnie głowa boli od wczoraj , ze mrugać nie umiem:/
[link widoczny dla zalogowanych]
moze byc zwykla cebula,do tego zaopatrz sie w jakies witaminki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
groskot- czy dobrze rozumiem ze z wykształcenia jestes prawnikiem???
prosze pomozcie jak cos wiecie bo nie wiem co robic martwie sie
[link widoczny dla zalogowanych]

nie tak to sobie wymyslila natura, takie poprawione wlasnie produkty sa przyczyna chorob, nie tluszcz! [link widoczny dla zalogowanych] albo zrob makijaz permanentny, sama myslalam o takim ale moja blizna jest jeszcze przekrwiona i musze poczekac.
Niestety terminy do obydw├│ch Pan├│w s─ů zab├│jcze - ja pr├│bowa┼éem, to by┼éa jedna z metod = przy pomocy si┼éy umys┼éu i odpowiednich my┼Ťli wyzby─ç si─Ö takiego postrzegania w┼éasnego cia┼éa, bo przecie┼╝ nie ono jest najwa┼╝niesze ... dzieki Tabsy ┼╝├│┼éte, ale bez napis├│w, r├│wnie┼╝ zastanawiam si─Ö czy to orygina┼é... czy kt├│s po operacji stara┼é si─Ö o dzidziusia? [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie bo czytam i czytam te wszystkie wypowiedzi jestem w totalnej kropce....by┼éam u gin dawno dawno chyba w marcu 2009 przepisa┼é mi tabletki dopoch.gynalgin bo stwierdzi┼é nadzerk─Ö brzydk─ů jak to on nazwa┼é...a mam dopiero 24 lata ale ola┼éam sprawe bo wiadomo tabletki dopoch sama nazwa m├│wi za [link widoczny dla zalogowanych] nic mnie wtedy nie bo┼éa┼éo nic mi nie by┼éo wiec da┼éam sobie spok├│j....jednak teraz jest gorzej.....po kazdej miesiaczce a nawet w jej trakcie czuje okropny zapach z pochwy to nie jest zapach krwi menstuacyjnej bo kiedys by┼é inny....i czuje swedzenie fakt ┼╝e nie jest az takie dokuczliwe ale czuje.....ca┼ée opakowanie gynalginu le┼╝y przede mn─ů i sie zastanawiam czy zaczac bra─ç tabletki.... schudlam owszem ale nie od tego... z drugiej strony gdybym przez ca┼éy miesi─ůc chud┼éa systematycznie te 2 kg to 19 czerwca mog┼éabym wa┼╝yc jakie┼Ť 70 a mo┼╝e nawet 69 kg! ja sama malo gotuje, oczywiscie tych najwiekszych pysznosci naszych nie umiem zrobic a do tego czasu mi brakuje, bo nasz kuchnia jest powiedzialabym bardzzoo czasochlonna... Jestem w zwi─ůzku od nie dawna i wcze┼Ťniej wygl─ůda┼é on ca┼ékiem inaczej z mojej strony nie by┼éo mowy o orgazmie. W wowczas juz tylko klapa i glowkowanie kto to g├│wno na glowie poprawi! Jesli zle sie ktos czuje to nalezy robic dodatkowa lewatywe,a nawet dwie - trzy w ciagu dnia.
FeBe...u mnie tez zimno Dzisiaj taki pierwszy typowo jesienny dzien, padalo, za oknem szrawo...Ale ja przynajmniej zabralam sie za prasowanie, a nazbierala sie tego cala sterta
12)Dj duro - Hardstyle Energy 2004 - Mama mia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
opisalam problem i kazal zrobic emg .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ogrodmy nieruchomy worek z odpadami wypiera z własciwego miejsca organy wewnetrzne , uciska przepone-głowny miesiec oddechowy, wylacza ja z procesu odddychania znacznie zmniejszajac objetosc pluc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Ewcia
polecam cwiczenia na brzusio ktore nazywaja sie aerobiczna 6 weidera.
kolor, który obecnie mam na głowie jest POTWORNY ;(( przed farbowaniem Castingiem (beż) użyłam dekoloryzatora L'oreal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skad mamy wiedzie─ç ┼╝e to nie ty pani Karino heh ┼╝enada i nie t┼éumacz si─Ö ze nie jeste┼Ť fryzjerk─ů odpu┼Ť─ç ... [link widoczny dla zalogowanych] No to jakie koszty ponosz─ů ,mo┼╝e to ┼╝e musz─ů znale┼║─ç kogo┼Ť na zast─Öpstwo
┼╗eby wyleczy─ç si─Ö z bezsenno┼Ťci musimy zrozumie─ç co powoduje, ┼╝e nie mo┼╝emy spa─ç, wyspa─ç si─Ö. tylko musz─ů by─ç odpowiednio pocieniowane. Nak┼éadamy na umyte w┼éosy i czekamy 15 minut. W ko┼äcu zrobi┼éam,prze┼éama┼éam strach i posz┼éam. G┼éupio mi si─Ö zrobi┼éo i tym razem nie zjad┼éam zadnej ale mnie j─Özyk sw─Ödzia┼é [link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze par─Ö operacji i lekarze zalecz─ů Ci─Ö na ┼Ťmier─ç. wiec moge ja z czystm sercxrm polecic no i cena wymiata tylko te ceny, o zgrozo ! Email [link widoczny dla zalogowanych] ,tak Marianno ,jestem inna i kocham jak widz─Ö bliskich wok├│┼é siebie ...lubi─Ö pe┼éen dom a nie cierpi─Ö samotno┼Ťci i ciszy ,mo┼╝e tak czekam z ut─Öskni─Öniem na wnuki i tak sie rozpisa┼éam. My┼Ťl─Ö, ┼╝e Kr─Öglicka twarz ma za to ┼éadniejsz─ů, przed programem gwiazdy s─ů pokazywane bez makija┼╝u i Kr─Öglicka wypada lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Prawdopodobnie w najbli┼╝szym czasie b─Öd─Ö mie─ç zabieg przeci─Öcia palc├│w.
0a484b800f15efb590bc1a8b040d25f1 [url]http://hotel-quattro-stella-stoccarda.sjspln.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dla niedowiarkow polecam Wróćmy do ziół Klimuszki a przekonacie się ,że LEWATYWA MA DOBROCZYNNY WPŁYW NA ORGANIZM!Jedno pytanie np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i Plac Waszyngtona


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Czarna Kawa Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin